Ook de 260 komt alleen maar buiten bij speciale gelegenheden en staat verder het grootste deel van de tijd binnen. De trekhaak heb ik niet eens nodig, maar hij is soms wel eens praktisch en bij een 260 hoort wel een beetje een 'aannemerslook'

Dus hij hoort een beetje bij de geschiedenis van de auto

Bij de 500's heb ik de trekhaken destijds wel verwijderd, geen gezicht en geen nut. En verder heb ik nog een afneembare trekhaak op de dagelijkse diesel, dus mogelijkheden zat.
De ergste was mijn 560SEC, die was voorzien van aftermarket spoilerbumpers, waar ze een groot stuk uit hadden gesneden voor de trekhaak ... Bumpers weggedonderd, trekhaak eronderuit en weer normale, originele bumpers eronder. Dat zag er een stuk beter uit.
Die SEC, met kenteken PT-14-FV is trouwens een jaar of 5 geleden gestolen uit mijn toenmalige stalling. Mocht je de auto of het kenteken tegenkomen, dan wordt dat beloond.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.