Hallo, zoals misschien sommige van jullie gezien hebben ben ik opzoek naar een SEC.
Heb er 1 op het oog. Maar er zit wel werk aan. Vind ik niet erg maar wil voor in hem koop toch een redelijk schatting hebben van de kosten.
Het is er een op gas. en 325.xxx op de teller. De motor liep heel rustig en regelmatig op LPG geen ernstige lekkages kickdown en reageert goed etc. schakelt ook erg netjes slipt niet. Airco werkt, elektisch werkt het meeste. alleen de antenne, en het eco meterje niet. En volgens mij zaten er ook gordel aangevers in maar die deden ook niets.
Mijn vraag is dus :
- Stel voor de zekerheid doe ik olie,filters, en de ketting nakijken in het ergste geval moet dat ook vervangen worden. Hoeveel ben je dan ongeveer kwijt. Hier heb ik een site. heb ik wel eens vaker wat gekocht goede service en snelle levering. Maar zou het ook goede kwaliteits onderdelen zijn? De prijzen vallen mijn mij namelijk mee . hier een linkje --> http://www.winparts.nl/676/motor/distru ... LASS+(W126)++%7C++1979.10-1991.06
- is een nieuwe/ 2dehandse antenne duur?
Verder zit er alleen van buiten wat plekken.
-achterwielranden zijn redelijk rot. moet zeker aan gelast worden.
- bij de spijl bij de achterruit zit een grote roestblaar naast het rubber
-motor kap laat blanke lak los.
wat zou het kosten om de achterwiel randen te laten lassen of nieuw stuk in te zetten in het ergste geval?
Het laatste was dat je de stoelen gewoon naar voren kan klappen hij vergrendelt dus niet. Weet niet of dat ook elektisch is? want die knopjes deden ook niet echt veel naar mijn idee. Of vergrendelen die pas als je de gordel erin klinkt ofzo.
Mijn idee was toch om er een compleet ander interieur in te doen. Maar op Marktplaats kan ik zo een twee drie niet gelijk iets zien staan. Iemand een prijs indicatie wat je kwijt bent voor een net lederen interieur?
Dit was het zo'n beetje. Het is niet de duurste SEC maarja dat is logisch natuurlijk. Ik denk zelf dat hij toch zeker de moeite waard is om filnk wat liefde/tijd en geld in te steken.
voor ik de knoop door hak wil ik hem eerst nog op de brug zien. En dus weten wat het ongeveer zou kosten om hem iedergeval technisch goed in orde te krijgen
M.v.g