Hallo allemaal,
Ik ben Pascal, 19 jaar oud en in het bezit van een Mercedes-Benz 190E (M'n tweede alweer..) M'n vorige auto was een Mercedes-Benz 500SE (W126), deze heb ik moeten verkopen aangezien er te veel kosten aan kwamen en ik op dat moment de kans had weer een 190E te gaan rijden wat op dat moment economisch gezien even beter was Nu begint een W126 toch weer te kriebelen en ben ik weer lekker alle sites aan het afspeuren naar een mooi model. Ik wil geen 500SE meer aangezien het vebruik daarvan toch een beetje te hoog ligt voor een 19 jarige student. Onderhoud etc kan ik allemaal zelf dus dat is voor de motor niet zo van belang.
Aangezien ik niet weer de fout wil begaan snel tot een aankoop over te gaan (ik beken, in mijn ogen zag ik mezelf alleen nog maar in die zilveren schoonheid rijden met die geweldige 8 pitter in het vooronder toen ik haar zag staan, snel gekocht om er daarna achter te komen dat keuringen tegenwoordig weinig meer waard zijn: bleek voor duizenden euro's opknapkosten te hebben.. en het verbruik toch echt even te hoog was) vraag ik jullie nu om (ik hoop ) goede raad. Ik heb twee mooie modellen gezien, het gaat tussen een 280SE met een handbak en een 380 met een automaat. Kilometerstanden verschillen niet zoveel en ze hebben allebei de kleur die ik zo geweldig vind.. dat groenblauwe metallic. (Heb ergens de naam petrol gelezen?)
Wat denken jullie.. Het vebruik van een 280 met een handbak vergeleken met een 380 met automaat, scheelt het kilometers of valt dat wel mee? Beide auto's rijden op benzine.
Alvast bedankt en wellicht kan ik binnenkort wat foto's van een eventuele aankoop laten zien
Groeten Pascal