[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Betrouwbaar garagebedrijf gezocht : Algemene vragen over jouw auto

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 29 apr 2024, 02:29

Betrouwbaar garagebedrijf gezocht

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Moderator: Neerven

Betrouwbaar garagebedrijf gezocht

Berichtdoor RACK » 12 jun 2010, 17:00

Hey allemaal,

Wie kan mij helpen aan een betrouwbaar garagebedrijf met echt verstand van zaken? Bij voorkeur in de omgeving van Alkmaar, maar voor een echt goed adres rij ik met alle liefde wat verder.

Ik heb een net (1 uur geleden) een 560SEL gekocht! :D :D :D
De prijs is goed zodat ik er het nodige nog aan kan laten doen binnen mijn budget ;)
Ik wil uiteraard dat hij weer helemaal tip top in orde wordt gemaakt. Ik zag wat olie op plekken waar het niet thuis hoort, de airco moet waarschijnlijk gevuld of vervangen worden, er zit een knopje van de standkachel vast en de luchtaanpassing van de stoelleuningen (hoe heet dat ook al weer?) doet het niet. Verder moeten er nog 2 beschadigingen aan de carrosserie worden weggewerkt en bijgespoten.
Ik ben absoluut geen sleutelaar en moet dus mijn auto wegbrengen. Jullie weten vast wel een adres waar ik niet hoef na te denken over de kwaliteit en of ik een eerlijke prijs moet betalen.
Wie helpt?

Verder lijkt het trouwens een geweldige auto. Rijdt, stuurt en schakelt perfect en het interieur is super. Ik ga hem maandag ophalen. Foto's vanaf dinsdag... Ik ben BLIJ !!!

Gr., Ronald
RACK
 


Re: Betrouwbaar garagebedrijf gezocht

Berichtdoor Jeff_560_SEL » 12 jun 2010, 19:04

Hoi Ronald

Als eerste gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, hopelijk vergeet je niet dinsdag de foto's te plaatsen :-) want we willen hem graag zien
Ben benieuwd waar je hem gekocht hebt, en hoeveel je er voor betaald hebt.
Welk bouwjaar is ie? WOrdt ie nog belastingvrij? Hopelijk wel :-)

Vwb een goed garage bedrijf die je auto kan onderhouden,

Marcel Kappen in Dalen maar dat is wel helemaal in drenthe, wellicht iets te ver weg voor je maar dar hoef je dan weer niet er over in te zitten of iets goed gebeurt ja of nee.

Klasse Klassiek in Maarsen bij Utrecht, daar heb je voor 200 euro een beurt met alle filters , riemen , enz enz.

Of ga naar Hansbenz2 in Zuthpen, dat is de hobbyhut van het forum, daar kun je onder begeleiding dingen aan je auto doen en heeft ook veel onderdelen voor een schappelijke prijs
Ook in Zutphen zit autobedrijf EFE, kun je ook je auto onderhouden en heeft onderdelen

Hoop dat ik je een beetje op weg heb kunnen helpen.

Groet Jeff

ps, wat zijn we benieuwd naar jouw Benz :-)
Avatar gebruiker
Jeff_560_SEL
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 986
Geregistreerd: 30 okt 2009, 14:58
Woonplaats: Leiden
Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: 1986
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast