Hey allemaal,
Wie kan mij helpen aan een betrouwbaar garagebedrijf met echt verstand van zaken? Bij voorkeur in de omgeving van Alkmaar, maar voor een echt goed adres rij ik met alle liefde wat verder.
Ik heb een net (1 uur geleden) een 560SEL gekocht!
De prijs is goed zodat ik er het nodige nog aan kan laten doen binnen mijn budget
Ik wil uiteraard dat hij weer helemaal tip top in orde wordt gemaakt. Ik zag wat olie op plekken waar het niet thuis hoort, de airco moet waarschijnlijk gevuld of vervangen worden, er zit een knopje van de standkachel vast en de luchtaanpassing van de stoelleuningen (hoe heet dat ook al weer?) doet het niet. Verder moeten er nog 2 beschadigingen aan de carrosserie worden weggewerkt en bijgespoten.
Ik ben absoluut geen sleutelaar en moet dus mijn auto wegbrengen. Jullie weten vast wel een adres waar ik niet hoef na te denken over de kwaliteit en of ik een eerlijke prijs moet betalen.
Wie helpt?
Verder lijkt het trouwens een geweldige auto. Rijdt, stuurt en schakelt perfect en het interieur is super. Ik ga hem maandag ophalen. Foto's vanaf dinsdag... Ik ben BLIJ !!!
Gr., Ronald