Goeden avond
Ik vraag het me af waar ik het in moet zoeken?!
Als ik een stuk heb gereden zo'n 30/40 km ( of meer km maar goed warm)
Dat heeft de auto niet bij korteren stukjes lijkt me dus op te spelen bij warme motor
Van af de snelweg bijvoorbeeld weer naar de binnen wegen/ 0f een fijne file... of dan bij stoplichten die ik nader en voor moet stoppen...
dan gaat de auto bokken schommelen (lijkt een cilinder minder)
Zodra ik dan gewoon weer gas geef en weer vaard maak dan heb ik geen klachten meer...
Nooit meer stoppen zou je zeggen
Nu kan ik in maart pas weer de weg op en wil ik graag wat dingen na lopen...
Ik heb met remreiniger al lekkage's proberen op te speuren (dat lijkt het niet te zijn)
Ook heb ik een jaar geleden mijn luchtweger en injectoren en alles wat daar zit laten opknappen door de vakman
(Liep als een zonnetje)
Mijn dynamo is daarna nog wel een keer stuk gegaan ( zelf 1 op 1 vervangen (liep ook gewoon goed na dat klusje )
Spannings regelaar zat nog cm koolborstel op
Omdat ik zelf geen auto monteur ben vind ik het lastig om zelf ergens de oorzaak bij te speuren... ook al wil ik steeds meer zelf gaan doen... ik lees veel op het forum, en ben opzich wel handig en duurt het altijd wel ff maar dat geeft niet...
Wie kan mij vertellen hoe ik het stap voor stap ergens in een richting moet gaan zoeken?
Mijn auto is pas geleden weer gelast aan ophangingen en draagbalken lagers APK'tje enz... ( al met al kost die vakman ook steeds wat )
Dus mischien iemand die mij met dit probleem op weg kan helpen? In hoe wat waar?
Voor ik straks een dief ben van mijn eigen zak!
Ik heb vorig jaar vervangen
Bougie kabels/bougie's
Rotor compleet
Ontstekings module
Bobine
Enz...
Ik ben benieuwd fijne avond!
Groetjes mike