sorry ik ben niet duidelijk geweest heb, zoals boven al geschreven, mijn luchtfilter eraf gehad tijdens monteren bougies en kabels, luchtweger is niet krom gaat ook gewoon naar onder en sluit ook af dit omdat ik al vele dingen hier had gelezen over backfire, daar dacht ik eerst aan omdat ik wel eens de muziek harder heb staan kan ik t misschien niet gehoord hebben, maar de betreffende dag muziek uit en liep slecht ineens, met gas geven (op benzine ook) stotteren en afslaan kwam niet meer op toeren. stationair liep ie toen nog gewoon maar tijdens gas geven sloeg ie uit, het orgelend starten was er toen ook al sinds twee dagen daarom de nieuwe kabels en bougies gekocht. als hij geen mooie vonk krijgt waardoor hij niet kan starten, n te minne vonk (niet mooi blauw) kan er ook op duiden dat de bobine kapot is en niet of niet goed start. vonk heeft ie wel maar niet zo`n sterke.
ik kijk dus morgen weer even naar de bobine en meet deze even door misschien dat de weerstand toch te hoog is. heren hartelijk dank al tot zover ik hou jullie op de hoogte
(aaaaaaaaaaaaaaaaah ik mis mn garage anders was ik daar nu
)