Ik ben nieuw hier en heb vandaag al een water probleem aan mijn W126 500SE uit 81 opgelost hoop ik..
Nu heb ik een nieuw probleem (zoals zovele die nog volgen)
Mijn kachel met 2 wieltjes werkt wel kwa temperatuur ik merk verschil in lucht temperatuur na een SEC of 10-15-20 dat werkt allemaal alleen:
Mijn kachel weerstand van stand 2 is kapot nu heb ik ergens gevonden dat deze bij de hrc en bekrachtiger zit die krijg ik wel vervangen
Ook zijn der wat lampjes kapot op dat midden console die krijg ik ook wel gefixed als ik de radio deruit krijg,das ook het probleem niet.
De oude Harrison A6 pomp die ook op de Opel Monza,s zit heb ik nog een (goede) hier liggen met een grote hoeveel R12,dus de kapotte pomp vervang ik zelf en de climatronic krijg ik wel aan de praat.
Voor de mensen die zelf graag hun AC aan de gang willen krijgen:
Kijk op ebay USA daar zijn busjes met R12 te koop en kun jezelf je systeem bijvullen met echte R12 (werkt alleen als je nog druk op je systeem hebt staan dwz mijn Opel Monza die ik de zomer een paar km per jaar gebruik werkt al 3 jaar perfect op die R12)
http://www.ebay.com/itm/R-12-Artic-Air- ... c2&vxp=mtrhttp://www.ebay.com/itm/R12-Auto-Air-Co ... e2&vxp=mtrMaar mijn echte probleem zit um in de kachel zelf:
Ik krijg geen lucht op mijn voeten alleen naar boven doet de kachel het.
Je hebt 4 standen:Boven boven/onder onder en dan nog 1 die doet ook niks,
Wie kan mij vertellen hoe ik die betreffende vacuüm dozen kan vinden en vervangen of hoe die draai schakelaar de zaak aanstuurt..
Ik wil de lucht op mijn voeten heeeeeel graag aan de gang krijgen..
De AC is nu nog niet van belang..
Hoop dat iemand me wat uitleg kan geven over de lucht naar de voetenruimte aangestuurt word en wat dat andere symbool (lijkt als 2 blokjes vast aan elkaar) betekend.