door Fransiho » 17 maart 2015, 12:36
Hallo Ryan,
mistlamp: schakelaar en metalen fittinghouder weten uit te halen, kabels en fittingen waren aanwezig, rest was dan ook zo gefikst, schakelaar was eventueel nog wel aan te passen maar dan had ik het 2e lichtincoontje niet naast de draaiknop, voor 11 euro schakelaar gekocht op Ebay, voor dat geld ga je niet zitten te klooien. De fitting proberen te kopen bij MB maar dan moest je de hele houder kopen, ook via Ebay voor 10 euro uitgehaald.
Ik ben vorig jaar op keuring geweest en is wagen goedgekeurd, onder de zgn. "O" plaat (oldtimer) in België, alleen deed men moeilijk over de mistlampen en niet over de koplampen, ze zijn nochtans gecontroleerd, ik heb er verder ook niet meer naar gekeken en kan ook niets vreemds zien als lampen 's avonds branden (rechts iets verder dan links).
Jij hebt misschien je stuur rechts zitten? (ik links)
Jouw 11.000 km......hoe ben je daar zo zeker van?
Weet jij soms of je in Japan de ''autohistorie" kunt navragen (waar?), want als je de verhalen hoort over de echtheid van de km's zal men in Japan niet vroomser zijn dan hier bij ons in EU.
Ik heb zelf een 420SEL van 1989 met ca. 57.000 km en zou van de Japanse regering/ambassade afkomen. De uitvoerpapieren geven deze km-stand aan maar dat zegt me totaal niets, er zitten geen onderhoudspapieren bij.
De wagen ziet er perfect uit en je zou van echtheid kunnen spreken, over de properheid in de motorruimte begin ik dan weer te twijfelen.
Kun jij de Japanse papieren ''ontcijferen"?
Mvg, Frans