Beste Benzgenoten,
ik heb een vraag nav vervanging van mijn injectorrubbers.
Deze zijn ong 2 maanden geleden in mijn vakantie vervangen (door mezelf, was een mooie klus en goed te doen) en de daarbijbehorende 'rubberen buizen' zijn ook gelijk vernieuwd.
De motor loopt nu een stuk rustiger en start 's ochtends ook op gas, wat voorheen dus niet lukte. De eerste winst is binnen!
Maar, en dat was eerst niet, er zit nu een soort 'hik' in het toerental, zowel op gas als benzine. Je voelt (en ziet dat ook aan de toerenteller) dat het toerental even inzakt, een paar 100 toeren maar, en dan weer terug komt tot normaal.
Soms is dat eenmalig, maar andere keren is het achter elkaar.
Een paar keer heb ik ook gemerkt dat ie plotseling iets hoger bleef lopen tijdens het rijden als ik het gas losliet. Daarna is dat niet meer voorgekomen. En 2x is de motor tijdens het rijden, als ik van D naar R schakelde en stationair liep afgeslagen.
Ook merk ik dat het verbruik op gas is toegenomen, en dat ie iets minder goed trekt dan voorheen.
Gas en co zijn opnieuw afgesteld (bij Hans en Danker in de Hobbyhut), ontsteking niet dat was in orde. Stappenmotor heb ik losgehad en schoongemaakt, maakte ook niets uit..
Wie o wie heeft een suggestie wat het zou kunnen zijn??
Ik hoor graag van jullie!
mvg, Mark