Oooh ik houd er zoo van...
als mensen zeggen... Ik beloof nix maar ik wil er wel naar kijken...!
Dat heb ik meegemaakt met een mede forum member en het probleem is opgelost! zonder niets te beloven of anders precies te weten wat het was... maar HET IS GELUKT!
Dirk BEDANKT! mijn reis naar Nuenen was me meer dan waard.
Voor mensen in de buurt van Eindhoven met wat technische problemen...
ik heb ook zijn collectie auto`s mogen bekijken en ik moet zeggen dat hij goed voor zijn auto`s zorgt...
NOGMAALS NIET ALS SPAM/RECLAME BEDOELD MAAR NETTE MENSEN ZIJN NOG WEINIG TE VINDEN!
de zogenaamde Mercedes specialisten... pffff ... aah het komt goed en het is dit of het is dat...
neej, mijn ervaring is toch anders, praatjesmakers...
maar goed, terug naar mijn probleem... geen oplossing dit keer, het kan de dikke brandstof slang zijn geweest achter tussen de pomp en filter, het kan zijn een vacuüm slangetje wat niet juist was aangesloten... of toch de onsteking wat niet goed zat!
ik heb gister zaterdag, nog voor de zekerheid de ontsteking op 25 gezet met 3000rpm zonder vacuüm... en ter controle stationair idd op 19 netjes zoals het hoort... en de CO op 1.12 daar loopt ie het lekkerst op... omdat ie een KAT heeft heb ik niet de goede waardes kunnen vinden... het digitaale CO apparaat schommelde het meest bij waardes boven de 1,50 naar 2 of meer ...
enige resterende wat nog gedaan moet worden is een stationair fixxen want hij bonkt zo...
dat kan een klepstoter zijn of iets in die geest... maar goed dat komt nog wel, het grote misterieuze probleem is opgelost...
EN DAAR GING HET MIJ NU OM!
het rijdt lekker ouderwets, schakelt lekker dus ik kan tenminste normaal rondrijden...
Ik dank jullie voor de aandacht en nogmaals bedankt Dirk!
Mvg Cris