dat je je banden moest shaven geeft eigenlijk al weer dat hier iets niet in orde mee is
en helemaal nu je dus zelf ook aan geeft dat na het shaven het probleem beter is geworden ,dus minder trilling door shaven
als ik dan jou verhaal verder ontleed houd dat dus eigenlijk in dat je bandne mogelijk toch het probleem waren en dat hier dus mogelijk een play van stuk is waardoor de band vervormt en de trilling veroorzaakt
door het shaven is het wel wat beter geworden maar hier door is er weer een onbalans ontstaan
omdat daar waar de band vervormt was er meer rubber van de band is afgehaald dan aan de andere kant
dus de andere kant is daar door weer zwaarder waardoor je weer een onbalans hebt gemaakt
vermoedelijk zal als je je wiel die geshaved is opkrikt en er een erge vervorming was het wiel ook altijd met dezelfde kant naar beneden gaan hangen (de zware kant)
dus in mijn ogen heb je wel mooie ronde wielen maar je hebt nog steeds een onbalans
en als het inderdaad een draad in de band is die geknapt is dan is het een tijdelijke oplossing en zal de onbalans alleen maar erger gaan worden
de banden die ik op mijn 380SE had waren toen ik er mee reed niksmee aan de hand
toen buurman kwam te test rijden had de wagen zon 6 weken stil gestaan
tijdens de test rit was voelbaar dat hij wat naar rechts trok dit was in het verleden nooit zo geweest
3 weken later toen eindelijk de automaat bak er weer onder zat en we weer gingen rijden trok de wagen nog steeds wat naar rechts toen we boven een snelheid van zon 110 kwamen op de snelweg begon de hele wagen te stuiteren
achteraf bleek dus dat er een play (draad) in de band geknapt was en de vervorming was dus in drie weken stilstand nog erger geworden