ben voor mijn zus aan het kijken voor een SEC en heb deze man gesproken,hij zegt dat ie uit japan komt en dat ze daar wel al 560 hadden in die tijd.
heb het chassisnummer gevraagd en dan komt er een 560SEC naar boven geleverd in sept 1986 zwitserse uitvoering.
dat klopt meteen een stuk beter
ik denk dat ze een fout hebben gemaakt bij de RDW want de datum is ook verkeerd origineel 12 sept 1986 op kenteken 9 dec 1983.
de auto is ingevoerd in Nederland in een tijd dat deze SEC nog niet belastingvrij was (2008) dus zou ik waarschijnlijk zelf ook hier geen melding van maken op dat moment denk ik.
bij mij ging er ook van alles verkeerd, in de eerste instantie hadden ze er 1984 van gemaakt (hij is 86), daarna hadden ze een cijfer verkeerd van het chassisnummer( ook leuk als je twee jaar later wordt aangehouden en je nummer komt niet overeen). en tenslotte kreeg ik mijn kenteken stond er 300SEL op kenteken (=560SEL) en wel aantal cilinders 8
ik denk persoonlijk dat deze niet is omgekat alleen ongelukkig ingevoerd. maar we gaan toch maar niet kijken
zoeken nog wel even verder.
misschien kan je zoiets nog terugdraaien, zou de moeite wel waard zijn, maar hoe krijg je dat voor elkaar?