560SEC uit 1986 usa-import op LPG:
Onlangs wederom een backfire gehad, waarschijnlijk door te arm mengsel.
resultaat: telefoonschijf krom.
Telefoonschijf vervangen door de dichte originele stuwschijf omdat ik voorlopig maar even op benzine verder wou.
Maar nu start ie niet meer op benzine.
Voorheen hoorde ik na het "op contact zetten" de benzinepomp een paar tellen draaien.
Dat hoor ik nu niet meer.....
Waar zou ik spanning moeten hebben "op contact"?
Waar zit de drukschakelaar die de pomp uitschakeld bij voldoende druk? In/op de pomp?
Zonder stuwschijf er in start ie wel op LPG, maar stationair is een ramp.
Stationair loopt ie te hunten tussen 600-1000 rpm. Hoe kan dat?
Zou de kunstof bak onder de spinnekop gescheurd zijn??
Naar beneden kijkend als de stuwschijf weg is, lijkt alles onbeschadigd.....
Kan de lehrlauf regelaar stuk gaan bij een backfre?
En waar zit die veelbesproken lehrlaufregelaar eigenlijk en hoe ziet dat ding er uit?