Ik probeer het HPF systeem te doorgronden maar ik zie nog weinig logica. Wat is het geval, het lampje brand onregelmatig, maar wel altijd tijdens een rit. De achterzijde zakt altijd na 1 dag stilstand, of zelfs na een werkdag. Zet ik em in normale stand weg s ochtends, wil ik s avonds naar huis, dan is ie van achteren gezakt. Lampje brand en gaat soms pas na 20 km uit of soms helemaal niet.
Maar afgelopen weekend heeft ie gewoon 2 dagen op normale stand gestaan. S ochtends bij het starten was het lampje ook nog steeds uit dus blijkbaar geen druk verlies geweest.
Ik begrijp niet waarom soms pas na een half uur het lampje uitgaat, soms na 5 minuten, soms helemaal niet, dan weer is ie uit geweest en floept ie gewoon weer aan onder het rijden....geen peil op te trekken.
Als ie dan uit is komt de achterzijde wel in normale stand, dus dat klopt wel. Ik heb de retourleiding van de centrale veerbol los gehad met draaiende motor en terwijl het lampje brand, maar daar komt geen olie uit. Af en toe een druppeltje. Uitwendige lekkage is er vrijwel niet. Als ie ingezakt is staat niveau boven max, in normale stand onder max.
Systeem is al een keer gespoeld en schoongemaakt.
Als ik de auto s avonds weg zet in sperstand, helpt dat tegen het inzakken van de auto?