Ja is te hoog, maar even expres zo gedaan zodat ik zelf even met gaspedaal ( in N ) het overschakelan naar LPG kan forceren door over de 2500 rpm te gaan.
Dit om het e.e.a. te checken, wilde weten of installatie op benzine bleef rijden zolang de ingestelde grens ( nu dus 2500) niet overschreden werd.
Dit blijkt dus zo te zijn.
En het is idd zo dat je iedere keer de 2500 moet overschrijden als je van Benz naar LPG wil.
Dus op LPG tijdens rijden of stationair kun je 'm gewoon met 1 druk op de knop op benzine zetten maar als je weer op LPG wilt dan moet je dus weer 1x knopje drukken, schakelt niet om maar...
linker gele LED gaat weer knipperen
en vervolgens moet je weer over die 2500 toeren heen
dan pas schakelt ie over op LPG....
en stopt gele LED met knipperen, "U rijdt weer op LPG"
Ik ga toerental wat lager inschakelen, en wat je al zei bij decelereren heb je er idd het minste last van en zullen er ook nog eens zo weinig mogelijk 2 brandstoffen tegelijk aanwezig zijn.
Nou, weten we dat ook weer hoe het werkt.
Wel onvolledig van de gebruiksaanwijzing dat er niet vermeld word dat het knipperen van linker gele LED betekend dat er nog op benzine gereden wordt en er automatisch overgeschakeld gaat worden naar LPG volgens de ingestelde waarden (toerental en bij de- of acceleratie), dit had een boel uitzoekerij gescheeld.