Haha leuk dat je het zo ervaren hebt
Inderdaad Eric is langer gebleven dan gepland
Maar het eindresultaat ligt iets genuanceerder .
De oorzaak ligt in het feit dat er met de bedrading van
Brandstof toevoer door een defect brandstof relais waardoor ze
Hebben de aansluiting 87 van het relais over +15 geschakeld
Hierdoor is waarschijnlijk de spinnenkop overleden en de motor
Vol met benzine gelopen.
De luchtmassa meter die er op zat was zo krom door een backfire dat
Hij niet meer bruikbaar was. Erik heeft deze met die van John prins
Uitgewisseld samen met een stuw schijf van mij die ik toevallig bij me
Had. Feit is dat ze even gelopen heeft maar afstellen door een defect
Brandstof relais was niet mogelijk. We hebben de bedrading van het LPG even verwijderd
En de bedrading in de zekering kast weer hersteld . Met de bedrading in
Originele staat en met het huidige brandstof relais werkt het niet waardoor
We moeten concluderen dat het relais defect is.
Deze spinnenkop vertrouw ik ook niet echt of hij is defect geraakt door de
6 bar die hij voor zijn kiezen heeft gehad
We zoeken dus nog een brandstof relais om te beginnen
Dacht met 05 op het eind . Het is de kleine uitvoering die nieuw tevens de duurdere
Is,
Het was inmiddels over half 2 dus tijd voor een paar uur slaap
En dat ga ik nu dus ook doen
Kortom wie doneert een brandstofrelais