zo vandaag weer verder met de zoek toch
weer de drijstangen los gehaald om als nog aan de drijfstangen te voelen of dezen ook een voel bare speling zouden hebben
maar het wou mij al niet aan dat ik dit zou kunnen gaan voelen gezien je volgens mij het hebt over spelingen van een paar 100sten
en die ga je echt niet voelen
maar wat ons wel op viel was dat 1 boegie een andere kleur had dan de andere boegies dat ook deze cilinder net een versleten tuimelaar had gehad en dat het voelt als of deze zuiger zwaarder op en neer gaat dan de andere zuigers die we met de hand op en neer haalden
dus op hoop van zegen gaan we nu de rest van de motor ter plaatse demonteren om zo de zuiger uit het blok te kunnen krijgen en hopen dat deze een defecte compresie veer heeft
vandaag al weer lekker op geschoten al lag peter zo nu en dan best wel in de weg
2013-02-09-111.jpg
voor zover denken wij de kop volledig los te hebben gedraaid al komt er totaal nog geen beweging in de kop
als ik mij niet vergis hoeft toch de nokkenas niet van de kop gedemonteerd te worden om de kop van de cilinders af te krijgen ?
en de bout in de ketting ruimte heb ik al wel los
zijn er nog tips en tricks om de kop van de cilinders los te krijgen
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.