door MTW-FM » 27 feb 2013, 19:04
vanmiddag even met de auto bezig geweest....luchtfilter eraf,alle leidingen en slangen visueel gecontroleerd,maar leken allemaal goed (niet lek of gescheurd) alleen zijn wel die zwarte slangen,met witte einddoppen aardig hard,ik weet niet of dat normaal ook soepel rubber hoort te zijn?
Maar goed,verder gegaan,even starten,en dan remmenreiniger erop gespoten,dan reageerd hij echt op de aansluiting tussen de LMM en ring van de rubber onderbak,dus leek het erop dat dat het zou zijn....een LMM losgedraaid,even de naad nafgekit,alles weer opbouwen,maar nog niet goed....dat was dus niet HET probleem....weer eens gespoten met remmenreiniger,en nu reageerd hij nog steeds daarop,en lijkt aan 1 zijde wel bij die zwarte slangen weg te is komen,maar aan de andere zijde van het blok lijkt het op een andere plek te zitten.....maar waar? dat is de vraag,,,,is er een manier om dit te testen? of gewoon nogmaals alles controleren en proberen?
Bij de hobbyhut laatst alles vervangen en afgesteld,toen liep die daar erg mooi,maar op de terugweg op de snelweg had ik al een vreemd euvel,namelijk dat hij bij 110km/h of bij een andere constante snelheid,de auto ineens raar begon te doen,,,hij begon in te houden,en zakte zo af in snelheid en toeren,dit kwam zo ineens,en even later was het ook weer weg (nadat ik even bij een pomp gestopt ben) Hans een berichtje gedaan,en hij zei dat ik de stelschroeven in de toevoerslangen van de LPG een slagje verder open mocht draaien.....maar zoals nu dus blijkt is het nog niet over.....als de auto niet op temperatuur is,is het net een natte krant...als je gasgeeft gaat die naar de 2000 toeren,dan blijft ie een halve seconde hangen,en pas dan schiet hij door na ruim 3000 toeren,en blijft hier hangen....als je het gaspedaal iets terug neemt,bouwt hij wel verder toeren op....klinkt dit iemand ook bekend?