euh peter even een corectie in je redenatie
die zo genoemede extra onderhouds kosten waar je hier veel vuldig over kan lezen gaat over vacumm lekken waar ook de op benzine rijdende wagen last van heeft
alleen als je op benzine rijd heb je er minder erg in en komt het niet tot een backfire
maar deze vacuüm lekken die bij de injectors de rubberen verbindings buizen van de injectors tussen de inlaatspruitstukken
dit zijn allemaal rubberen delen die door de tands des tijd gemiddelt zon 20 a 25 jaar oud zijn geworden en wat aan veroudering onderhevigd zijn
ik denk dat je dit dan ook gerust mag stellen dat ook deze delen vervangen bij een benzine wagen geen over bodige luxe zal zijn
en dit zo genoemde extra onderhoud mag je weg schrijfen over zon 20 jaar voor dat het weer begint met lekken mag je gerust van uit gaan is in de praktijk toch al wel bewezen
tja dan blijft alleen de verdeler kap rotoren boegies over
tja hoe vaak je die moet vervangen is sterk afhankelijk van hoeveel je rijd en hoe goed als je wagen /motor is
maar dat is weg te cijferen tegen het verschil in brandstof en t ebetalen van het geen je aan heteinde van het jaar niet aan benzine hebt uit gegeven