Opgelost, loopt weer heel mooi rond en niet meer rommelig stationair.
De reden: de nieuwe rotor van beru helemaal verbrand, de korrels los onder de verdelerkap, ben bang dat ik de nieuwe beru rotor niet helemaal goed onder de beru verdelerkap heb geplaatst
, het randje wat in de gleuf moet schuiven op de rotor pen zeg maar is van een beru rotor niet zo groot als van een Bosch, nu zit er weer een Bosch verdelerkap en rotor op, voelde duidelijk verschil ook met het opdrukken vd rotor, die Bosch rotor voelde duidelijk aan dat ie goed zat, had alles nagelopen en kon niets vinden, denk na ja toch maar eens onder de verdelerkap kijken dan, zal wel niet die is nieuw maar ja, en gelukkig oorzaak gevonden en opgelost
Nu net zoals voor de backfire starten en lopen, een flinke opluchting.
De backfire onstond denk ik door haast haast haast en snel wegrijden, op benzine starten ,wat ik normaliter helemaal niet doe bijna, en toen toch te vlot over schakelen naar LPG.
Normaliter start ik gewoon op LPG en laat met koude de motor even heel rustig warm rijden, straatje stationar rond zeg maar voordat ik de gewone weg opga, zo'n 3 minuten duurt zoiets en dan zie je temperatuurmeter omhoog komen en dan kan ik gewoon rijden zonder het risico dat de verdamper bevriest.