Beter een goede lange rit maken ermee. Zien of er geen gekke blowby is, dus effe olievuldopje eraf bij lopende motor.
Neem nooit aan dat een Amerikaan niet echt roest plekjes heeft: die zijn er wel, ik heb een aantal gekke plekjes gehad op mijn amerikaan. Niet leuk en wel duur. inmiddels weer weg gelukkig
Trek de stoelhoezen er even af, dan weet je hoe dat er bij staat. ook even zien naar de werking van alle leuke opties.
Die prijs is niet gek, maar ik ben op mijn hoede. de mijne was niet duur maar heeft inmiddels wel wat gervraagd om weer helemaal goed te krijgen.
Amerikanen doen bijna niet aan boekjes; en wel aan slorig/ achterstallig onderhoud. Zeker bij wagens op leeftijd. Lees maar eens goed op het forum.
Het pluspunt is wel dat diesel techniek erg simpel is, en dus het onderhoud ook.... maar dan moet het wel gebeurd zijn.
Oh en kijk naar de staat van de uitlaat, ik weet niet of ElGriffo ze kan bestellen, maar de midden en einddempers zijn hier bijna niet te krijgen en zijn dus gruwelijk duur. In de VS kopen kan wel maar dan ga je kapot op de verzendkosten.
Succes ermee, als ik in de buurt had gewoond was ik met je op pad gegaan.
Van W108 280S 1971, W201 190E, W124 200TD 1988, W168 A170 2003 naar W126 300SD 1982