Laten we het beste ervan hopen, zou flink balen zijn als we MRB moeten aftikken, eerlijk is eerlijk, goedkoop rijden is het zonder MRB al niet, dat is met elke auto al zo,komt dat er ook nog eens bij dan zullen velen hun gekoesterde Benz weg moeten doen voor een paar knaken, dieptriest.., kost al een bulte geld....
Zelfs een alto rijden is al niet "goedkoop" meer als je de benzine prijzen er bij houd, of een alto op G3?? wel lekker schoon
maar kan wel...mijn buurman heeft zo'n chevrolet (jaja dikke amerikaan he
) die van meen 10000 euro ,zo'n bi-feul ding dus op LPG en belastingvrij nu nog,id stad fijn autotje zegt ie ,is goed te doen volgens hem, maar ja lijkt wel een 40km autotje..
Eergister had ik een nare droom dat ik met de SEC frontaal zo'n ding ramde, ik remmen en remmen en wegsturen maar dat ding bleef maar op me afkomen, 2 oude mensen erin, een klap die mensjes op slag dood,dat ding bijna helemaal plat ,me SEC enkel de bumper iets beschadigd, gelukkig werd ik wakker en besefte dat dit maar een droom was, voelde me beroerd erbij..bah
Hoop dat het toch een beetje gunstig voor ieder uitpakt maar ben er bang voor....