door MTW-FM » 29 maart 2013, 15:02
vanmorgen nog even snel bezig geweest met de auto...
vacuumslangen bekeken...zijn wel veel aan vervanging toe,maar nog niet echt duidelijk 1 kapot wat erop kon duiden,behalve 1 aansluiting,wat met een soort plug in de inlaat gedraaid zit...hier zitten 2 vacuümaansluitingen op,1 daarvan was afgebroken,dat was de aansluiting die naar een kruisstukje gaat,welke vervolgens ook op het waspotje aangesloten zit.
Heb hier een foto van gemaakt,die zal ik vanavond even plaatsen. Mijn vraag daarover is namelijk,of ik 1 aansluiting kan afdoppen,en op de ander een t-stuk kan zetten,of dat allebei de aansluitingen ook intern op iets anders zitten?
-Heb de stappenmotor schoongemaakt,remmenreiniger ingespoten,daarna even kort 12V erop aansluiten,dan hoor je hem wel duidelijk klikken,dus die lijkt me dan goed.
Al met al lijkt het dan toch de Leerlauf te zijn....maar hoe kan ik dit checken? want als ik de stekker eraf zou halen,zou die nog steeds zo hoog stationair blijven lopen.
Ik wil voorkomen dat ik het kastje laat reviseren,en dat het uiteindelijk wat anders blijkt te zijn.