door Noud » 24 apr 2013, 22:24
Het ergste is nog dat het volgens mij in het eerste bezuinigings-voorstel als reden werd gegeven ''het vervuilen van het milieu beperken''.
Krijg nou het gevoel dat omdat ze realiseren dat de gemiddelde LPG rijden schoner rijd dan de moderne wagen, ze het maar over de boeg gooien van iedereen moet bezuinigen dus de oldtimer rijders ook''. ik denk zelfs dat dit de regering geld gaat KOSTEN! er zullen een hoop uitgaven misgelopen worden denk daarbij aan:
- Brandstof
- BTW op onderdelen, en andere materialen die niet meer gekocht worden
- de vele bedrijven die geen/weinig werk meer hebben
- daaruit volgt natuurlijk ook wederom werkelozen (die mogelijk in de ww gaan)
Ook denk ik dat ze de beraamde opbrengsten nooit zullen halen, aangezien een groot deel toch de wagen zal schorsen/verkopen/exporteren.
Ik vindt dit als student zijnde echt verschrikkelijk om te moeten horen, deze maatregel betekent zonder meer dat mijn hobby bij deze op houdt en dat ik in het ene jaar dat ik deze wagen heb wel verschrikkelijk veel heb afschreven met een restwaarde van zo goed als €0 ( Ja want ik rijd/reed ook oldtimer vanwege die de financiele voordelen. Alsmede dat dit een grote hobby van me is.).
Het is nog steeds even afwachten, maar mijn hoop is zo goed als compleet verdwenen.
Ook vindt ik de insteek van ANWB, BOVAG, FEHAC, FOCWA, KNAC en RAI Vereniging ronduit slecht, als je het niet met een akkoord eens bent ga je toch gewoon niet akkoord? Ze hebben naar mijn idee te snel toegegeven.
Een lang verhaal, maar moest even mijn hart luchten.
Ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen en hoe ik helaas maar noodzakelijk toch nog het meeste uit mijn Benz kan halen...