Gezien op andere fora
Ik lees in de reacties hier:( naar beneden scrollen)
http://cortonville.com/erics-garage/sma ... d+verstand
Dat de BOVAG sinds aug 2012 aan het lobbyen is geweest voor afschaffing van de MRB voor oldtimers,
"BOVAG is zelf vorig jaar augustus bij het Ministerie begonnen met lobbyen voor afschaffing van de MRB vrijheid van oldtimers. De leden hebben te weinig omzet en alle 'grijze' import is derhalve ongewenst"
Dit bericht is van de Stichting Oldtimerbranche NL
Als ik dit mag geloven is dit bijzonder kwalijk in mijn ogen. Dit omdat Weekers in 1e instantie heeft overlegd met de
'oldtimer alliantie' bestaande uit FEHAC, BOVAG,KNAC, FOCWA,RAI. Dit is toch een belangenverstrengeling waar je helemaal ziek van wordt!
Wellicht kan het verder niemand ene moer schelen en waarschijnlijk leest niemand dit maar ik vind het aardig verontrustend dat de mensen die het voor je op moeten nemen zo te werk gaan. Dit kan toch niet, de BOVAG kan toch niet 2 petten opdoen? Als dit waar is dan worden we genaaid waar we bijstaan. Ze horen in ieder geval totaal niet
thuis in de 'oldtimer alliantie' zoveel is mij wel duidelijk. Nu snap ik ook waar die 40 jaar opeens vandaan komt, de BOVAG denkt dat iedere oldtimer op LPG of diesel automatisch veel rijdt. En die willen ze in een recente wagen zien, daar valt tenminste iets aan te verdienen zo denken ze. Kopen moeten we, en laten onderhouden bij hun.
Die mercedessen gaat te weinig aan kapot..
Wat een ultieme misvatting.
op de site van W123 en W124 kwam ik het tegen