Beste ervaringskundigen......
Ik sta op het punt om een 500SEC te kopen....
Ik ben al een tijdje op zoek, en ik ga niet over 1 nacht ijs.
Ik heb al enkele exemplaren gezien, en de meesten waren niet naar mn zin, vooral wat roest betreft.
Maar ik heb er nu 1 op het oog, die voor minstens 100 % naar mn zin is, alleen er is 1 probleempje waar ik zelf niet helemaal thuis in ben.
De motor loopt goed op LPG , als hij koud is houdt hij nog een beetje in, maar dat is niet het probleem.
Op benzine echter loopt hij zeer beroerd, je moet hem met flink gassen aan de praat houden, loopt niet stationair, en ik denk ook niet op alle 8 cylinders.
De motor klinkt verder zeer goed, tikt niet en rookt niet .
Op wat voor kostenpost moet ik ongeveer rekenen om hem weer goed op benzine te laten lopen ?
Met mijn (beperkte) kennis zat ik te denken aan bougies, kabels, injectors, of heb ik ook te maken met benzinedruk, LMM enz...?
Wat kan ik nog meer tegenkomen ?
Nogmaals , deze SEC is verder helemaal naar mn zin, vandaar dat ik toch eventueel de moeite wil nemen om hier aan te beginnen.
Of zijn er bij de club mensen die staan te popelen om zulke klussen te klaren....?
Ik hoop op reacties, zodat ik kan beslissen of ik deze SEC met een gerust hart kan kopen, alvast bedankt voor de moeite, groeten dennis