door Wings » 30 maart 2010, 21:38
Hallo forumleden
vandaag heeft de Duitse verkoper de auto bij mij thuis afgeleverd. Nadat de man vertrokken was natuurlijk meteen naar de auto toe om alles nog eens te checken en uit te proberen. Auto, die inmiddels alweer koud was, gestart en hij liep in eerste instantie goed met de naald van de oliedrukmeter op 3. Nadat de motor warm was begon het toerental heel onregelmatig omhoog en omlaag te gaan en danste de naald van de oliedrukmeter tussen de 1,5 en 2,5 op en neer.
Ik heb vervolgens de vacuumleidingen eens gecontroleerd maar die zaten allemaal vast. Opvallend was wel dat als ik een of meerdere leidingen loskoppelde dit ook geen verschil maakte in die zin dat de motor nog slechter ging lopen. Verdelerkap en rotor waren wel wat ingeslagen en geoxideerd maar ook weer niet erg schokkend.
Zou dit de stationair regelunit kunnen zijn die de zaak flest. Als ik gas geef pakt de motor nml wel goed op ehter laat je het gas los dan valt hij soms uit.
wellicht hebben jullie nog tips
Gr.
Jo