[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Bedrading LPG-installatie : LPG Specifiek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 29 maart 2024, 02:29

Bedrading LPG-installatie

Specifieke zaken omtrent het rijden op LPG kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent LPG hier verzameld hebben staan.

Moderator: Neerven

Bedrading LPG-installatie

Berichtdoor TeunBong » 08 dec 2013, 11:14

Gisteren ben ik er bij Douwe achter gekomen dat de bedrading van mijn LPG-installatie warm wordt (op de benzinestand).
Aangezien een hoop mensen bezig zijn om alleen op benzine te gaan rijden wil ik dit toch even delen.

Bij mijn installatie loopt de bedrading van de benzinepomp door een relais.
Dit is de schakelaar tussen LPG en benzine.
Aangezien de bedrading van de pomp (onder de zekeringkast) doorverbonden was en met een danig dun draadje werd deze warm.
Blijkbaar trekt de benzinepomp toch aardig wat stroom.
Dit merk je niet als je af en toe even op benzine rijdt zoals ik.
Als ik nu alleen maar op benzine ga rijden zouden deze (als ik ze had laten zitten) op zeker zijn doorgebrand.

Dus of zorgen dat de bedrading dik genoeg is die over het relais loopt of origineel doorverbinden onder de zekeringkast.
Avatar gebruiker
TeunBong
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1889
Geregistreerd: 16 nov 2011, 22:21
Woonplaats: Odijk
Roepnaam:
Type wagen: 560SEL
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Re: Bedrading LPG-installatie

Berichtdoor Lenny29 » 08 dec 2013, 12:14

Hoi Teun.
Ik kam me iets herinneren dat bij mij de bekabeling aan het relais (die de pomp doorverbind) dubbel was.
Dus 2 kabels op 1 aansluiting.
Dit zou ook een reden kunnen zijn dan, heb me altijd afgevraagd waarom ze het hadden gedaan zo.
Lenny29
 


Keer terug naar LPG Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron