door Verlengsnoer » 24 jul 2014, 03:49
Hallo allen,
Ik heb hier een Merc 280SE van 83,
Heb de LPG tank uit laten bouwen, en bij de beste heer af laten stellen .. ik vertrouwde hem er op omdat hij Mercedes classic reperateur/handelaar is..
Maar tevergeefs is mij vertrouwen wat weg ...
Op gas.. liep de auto goed, soms stationair toerental te hoog (1600 toeren)
Op benzine wou hij totaal niet .. hij is daar mee bezig geweest.. en heb het idee dat hij de auto verzopen heeft of te rijk afgesteld.
Heb intussen de stuwschijf die krom was recht gemaakt, heb de rotor, verdelerkap, bougies, en spinnekop vervangen..
Maar helaas.. hij loopt opzich na het recht maken van de stuwschijf beter en starten lopen op 1000 toeren, maar na gas geven, los laten loopt ie naar 1600 toeren en blijft hij op hangen..
Vervolgens komt er benzine in de olie?? want de olie ruikt naar benzine, het luchtfilterhuis ruikt naar benzine.. komt een pure benzine lucht en vieze zwarte troep uit de uitlaat??
En na verbeteren van stuw schijf slaat hij ook minder af.. maar na gemiddeld 15 km rijden slaat de motor af met remmen..
Heb de auto momenteel in duitsland staan voor reperatie omtrent de Benzine in de olie & het afslaan, en voor kleppen stellen & motor afstellen (co enz)
Mocht hier niet veel uit komen, hebben jullie dan nog tips om de problemen op te lossen??