Hey,
Vandaag heb ik eindelijk wat tijd gevonden voor mijn 560SE.
Na heel wat prutsen zag ik dat er geen spanning op mijn benzine pomp stond tijdens het starten.
Uiteindelijk heb ik een losse soldering gevonden in het brandstof pomp relais. De rood-omcirkelde verbinding was los.
WP_20141105_011.jpg
Dus heb ik die verbinding eens opnieuw in het tin gezet en nu kan ik weer op benzine starten.
Of het probleem met het sputteren na het starten nu ook opgelost is weet ik niet.
Wel draait mijn motor erg slecht vlak na het starten.. Wat dit is weet ik nog niet ik ga eerst een de CO laten nakijken om te weten of alles nog goed staat.
Iets wat me ook opviel is dat mijn stuwschijf niet overal even goed sluit. Als de motor af staat en de stuwschijf dus helmaal omhoog staat zit er aan de ene kant een spleetje van +/-0.3mm. (zie foto)
Het is echt een super klein spleetje. Kan dit kwaad?
Is het zinloos om met deze stuwschijf door te blijven rijden?
Heeft het effect als de stuwschijf een zeer klein beetje verplooid is?
WP_20141105_006.jpg
Het was in ieder geval weer een leerrijke dag op, in en rond mijn 560..
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.