hey Guus,
ik heb helaas precies het zelfde meegemaakt, nadat ik e.e.a. vervangen had (kabels bougies kap rotor enz ) begon de ellende.
rotor na rotor ik heb zo`n beetje alle types gerookt
uit eindelijk samen met wasibi een hele tijd aan het denken en experimenteren geweest.
alles hebben we vervangen bobine`s modules enz enz.
intussen gingen de rooksignalen gewoon door....ik was op gegeven moment zo ver dat ik aan het geluid bij het starten al kon voorspellen dat deze dag de rotor zou gaan.
uiteindelijk is het hele feest bij mij ook geeindigd met een grote paddestoel onder de kap!
het enige wat bij mij de rotor heel houdt is een bougie afstand van 0.5
oja en Guus , de reden dat hij nu slecht loopt is dat de vacuüm slangetjes en het kleine rubber dopje achter je gasklep er zeer waarschijnlijk af ligt
ik had exact het zelfde op de snelweg liep ie wel aardig , maar voor de rest kreeg ik m maar niet goed afgesteld op LPG.
ik moest het hele luchtweeghuis/spinnekop demonteren om bij de gasklep te komen
en maak ook niet net als ik de fout om de gasklep daarna zo af te stellen dat ie netjes sluit want dat is wel goed voor benzine maar absoluut niet goed voor LPG.
als je de gasklep op een klein kiertje zet , kan je op LPG gewoon goed starten zonder iets gas te geven.
het is namelijk zo dat als de klep volledig afsluit de brandstof (LPG) via het omloopkanaal aangevoerd gaat worden en dat duurt te lang en geeft bij starten een varierend mengsel met kans op weer een plof.
en nog een laatste tip : zet er ook een luchtweger plaat in met backfire beveiliging
kijk hier maar :
http://link.Marktplaats.nl/346956439hoop dat ik je een beetje geholpen heb zo
Groetjes
Reinier
P.S.
mocht je een oplossing vinden waarbij de rotor heel blijft met een bougieafstand van 0.8 dan hoor ik het heel graag