Probleem opgelost
Het volgende is gedaan:
bougie's, bougiekabels kleppen stellen nieuwe verdeelkap en rotor
geplaatst, echter geen verschil.
de Zusatzluftschieber (auxiliary air valve) getest dit is een klep die open moet staan
bij een koude motor en dicht verder dicht gaat als de motor warm wordt.
als ik de rubbere slang dicht knijpt bij koude motor slaat deze gelijk af.
bij warme motor geen verschil.
Dus het vermoeden was de warmlaufregelaar.
Deze uit elkaar gehaald, alleen het gedeelte onde de 4 schroevjes zie foto 2
hier onder zit een metaal plaatje met een o-ring er onder.
alles goed schoon gemaakt met remmen reiniger en de o-ring vervangen.
alles terug geplaatst en starten. liep nog niet goed.
maar ik was er van overtuigt dat dit toch het probleem was
koud stationair schroef flink open gedraaidt en nu blijft hij mooi lopen.
bij gas geven pakt hij ook mooi op.
de dag er op auto goed warm gereden en co 2 aflaten stellen.
de dag daar op nog een beetje aan de koud stationair gedraaidt.
auto loopt nu als een zonnetje.
mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het wel
hier nog een link met wat info
http://www.hehlhans.de/tipp98-24-3.htmgroetjes robke
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.