Hallo beste W126 Fanaten!
ik ben Jarno Wolters 41 jaar oud woonachtig in Deventer en trotse bezitter van een Mercedes 420SEL W126.
de auto is van 1986 en komt oorspronkelijk uit Zwitserland. de auto is in goede staat maar heeft een paar kleine roest plekjes op de bekende plekken bijvoorbeeld het linker voorscherm. in december laat ik dit behandelen. verder kwam de auto met mega grote 19inch velgen wat ik aan de ene kant mooi vond maar toch ook een tikje overdreven. ik kreeg de originele velgen met winterbanden erbij geleverd. ik heb hier 4 nieuwe Pirelli p6000 voor gekocht en vind het origineel toch mooier staan en bovendien rijd het veel fijner.
de automaat bak slipte iets tussen de 2 en de 3. ik heb toen het bak olie ververst samen met de K1 piston. dit laten afstellen en schakelt nu super! ik heb dit laten doen bij de W126 hobby schuur in Zutphen. erg leuke mensen hier die je graag informatie geven of helpen.
verder heb ik aanstaande zaterdag een afspraak in de hobby schuur. dit is omdat als ik de auto start mijn oliemeter gelijk omhoog springt
ook trekt mijn benzine tank vacuĆ¼m wat ik ook graag wil laten fixen.
Gr. Jarno Wolters