[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
jarnobenz : Even voorstellen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 11:43

jarnobenz

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

jarnobenz

Berichtdoor jarnobenz » 11 apr 2015, 17:14

Hallo beste W126 Fanaten! :handgestures-thumbupleft:

ik ben Jarno Wolters 41 jaar oud woonachtig in Deventer en trotse bezitter van een Mercedes 420SEL W126. :grin:
de auto is van 1986 en komt oorspronkelijk uit Zwitserland. de auto is in goede staat maar heeft een paar kleine roest plekjes op de bekende plekken bijvoorbeeld het linker voorscherm. in december laat ik dit behandelen. verder kwam de auto met mega grote 19inch velgen wat ik aan de ene kant mooi vond maar toch ook een tikje overdreven. ik kreeg de originele velgen met winterbanden erbij geleverd. ik heb hier 4 nieuwe Pirelli p6000 voor gekocht en vind het origineel toch mooier staan en bovendien rijd het veel fijner.

de automaat bak slipte iets tussen de 2 en de 3. ik heb toen het bak olie ververst samen met de K1 piston. dit laten afstellen en schakelt nu super! ik heb dit laten doen bij de W126 hobby schuur in Zutphen. erg leuke mensen hier die je graag informatie geven of helpen.

verder heb ik aanstaande zaterdag een afspraak in de hobby schuur. dit is omdat als ik de auto start mijn oliemeter gelijk omhoog springt :think:

ook trekt mijn benzine tank vacuĆ¼m wat ik ook graag wil laten fixen.

Gr. Jarno Wolters
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
jarnobenz

Re: jarnobenz

Berichtdoor Douwe » 11 apr 2015, 19:09

welkom hier Jarno
ik wens je hier veel lees en schrijf plezier toe
en wat betreft je Benz de benzine tank hoort een onder druk op te staan
en de olie meter is vermoedelijk een kabeltje even van de sensor af halen en er goed weer op doen
zodat hij weer goed contact maakt
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja

Berichtdoor Neerven » 11 apr 2015, 19:24

Welkom Jarno,

Lees ook even de forumregels, dan weet je hoe het hier werkt.
Neerven
Moderator
Moderator

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor ElGriffo » 11 apr 2015, 19:49

Welkom Jarno,

Veel plezier hier op het forum en met je auto .

Het sissen van je benzine dop zou ik inderdaad niet te veel tijd aan besteden . Het is normaal dat er wat (onder)druk op de tank staat. Het is een gesloten systeem.
ElGriffo

Berichtdoor SanderH » 11 apr 2015, 20:57

Welkom Op dit forum, Jarno. Heel veel lees- en schrijfplezier gewenst en natuurlijk heel veel plezier met je auto.
Persoonlijk vind ik hem met de originele wielen het mooist. Mooie kleur ook...
Groeten, Sander
SanderH
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1986

Berichtdoor HenTer13 » 12 apr 2015, 22:31

Welkom op het forum. Idd de 19 inch was het net niet. De orginele staan dan een stuk beter onder de SEL

veel leesplezier
HenTer13

Berichtdoor Foofigter » 24 apr 2015, 14:39

Hai welkom,

Voortgang van of nuttige tips over reparaties worden zeer gewaardeerd.

Grtz Jeroen
Foofigter
Silver Boarder
Silver Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280SEL
Bouwjaar: 1983

Keer terug naar Even voorstellen