door Gangisallesman » 13 jun 2010, 13:27
Heel erg bedankt voor alle tips .
Welnu , ik vrijdag de auto ophalen bij Reprofair omdat die LPG hadden ingebouwd , prima voor mekaar maar toen ze de auto wilde starten voor me om het een en ander uit te leggen hoorde je alleen een klik , godver de godver ... , na tikken op de startmotor ging de starter op een gegeven moment draaien maar loste niet meer , godver de godver..... , die arme gasten op hun rug onder m'n net getectileerde auto om maar weer wat klappen op de startmotor te geven , ken je dat net voor vijven vrijdag middag ?
Pfffff , eindelijk na zeker een kwartier kutviolen loste de starter en sloeg de auto aan .
Wat wel direct duidelijk was met dit gedonder is dat de starter zeker ruk is en dat blijkt nu ook wel . Ik heb vanmorgen weer een paar uur over het beton gerold en de ruilstarter ligt er onderuit . Wat blijkt nu , de pen die de hevelwerking moet verzorgen om bij het inkomen van het relais het rondsel uit te doen slaan is er gewoon uit , weg , foetsie .
Tjonge , jonge wat ben ik er klaar mee zeg , maar goed ik heb wel iets wat al deze ellende heeft veroorzaakt en als het nog een beetje meezit kan de starterkrans blijven zitten (iig voorlopig).
Morgen naar het revisie bedrijf voor hopelijk een nieuwe startmotor want het vertrouwen in deze is helemaal weg .
Later.....Gangisallesman