Inhoud van de tank zit er netjes uit dus dat kan geen probleem zijn en ik heb vandaag ook de oplossing van het hele probleem getackeld
Was bij van Lente in Nieuwleusen en de hele situatie uitgelegd. Van Lente heeft er even in gereden en kwam met de diagnose dat de spinnenkop (injectiesysteem) uitgedroogd is en dat dit het euvel is van alle klachten die ik ervaar. Hij had nog net eentje liggen voor een 6 cilinder. Deze vanochtend geplaatst en idd hij loopt weer als een trein. Hij trekt heel goed. Moet nog even het goed laten afstellen door Van Lente, gaf aan dat ik er zelf niet mee moest gaan draaien, deed hij liever zelf, dus dat moet volgende week nog even gebeuren. Hij loopt niet echt lekker stationair nu en het starten gaat ook niet helemaal lekker, maar dat kwam door verkeerde afstelling van de kop. Kickdown werkt nu ook super goed.
Helemaal happy dat hij nu weer goed loopt. Nu bezig met andere punten, Zit nog wat roest aan en de airco moet gevuld worden. Iemand nog een adresje voor het oude gas om te vullen in Drente of Friesland?
Iedereen bedankt voor het meedenken en op naar het volgende topic.