door Toine-126 » 09 aug 2015, 17:16
En hoe het afliep:
De ANWB had een nieuwe slang besteld en dat duurde anderhalve week voor die binnen was. Het zit namelijk zo: de ANWB laat een franse medewerker het onderdeel opsporen (niet zo moeilijk lijkt me, ik had het onderdeelnummer opgegeven (dank Machiel)). Als hij dat dan gevonden heeft, wordt aan de ANWB een bevestiging van aankoop gevraagd. De ANWB belt dan met mij of ik akkoord ga met de prijs. Zo ja, dan geven de opdracht voor levering, en dan duurt het nog 3 tot 5 werkdagen. Tsja.....
Hij werd gelukkig wel direct op de camping bezorgd. Dus ik meteen het steunpunt in Lyon gebeld, en gezegd dat de wegenwachter kon komen om te monteren. Wordt ik later teruggebeld dat dit de volgende dag zou gaan gebeuren. Ook wegenwachters hebben twee dagen per week vrij, en laat dat nu net de dinsdag en de woensdag zijn.
Daar heb ik maar niet op gewacht. Door het oliereservoir van de hoogteregeling wat opzij te duwen (dank voor de tip Marco) kon ik er net bij met een steeksleutel. Binnen anderhalf uurtje was het gefikst.
Volgende keer zal ik me niet meer zo afhankelijk opstellen van de ANWB. Het heeft bijna twee weken geduurd, en dan heb ik het uiteindelijk alsnog zelf gedaan. Weer wat geleerd!
Dank voor alle tips en hulp.
@mod: hij mag wat mij betreft op slot.
Toine.
560SEL '90