[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
os370jon : Even voorstellen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 08:19

os370jon

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

os370jon

Berichtdoor os370jon » 02 aug 2015, 17:46

Zo ik ben Jeroen en sinds een paar weken in bezit van een W126 500SE uit 1986, zwart blauw metallic. In een ander topic al gevraagd over rechter (en linkerspatbord) die ik wil vervangen i.v.m roest. Als dit alles is naast gewone onderhoudsbeurten dan teken ik er voor.

Was al een tijdje op zoek naar een W126, had er eindelijk geld voor en begin juli een hele mooie gevonden in Heerhugowaard. Een 500SEL, Amerikaanse importauto met iets van 150 duizend mile op de teller. Zag er werkelijk spik en span uit. Strak in de lak-goudkleurig, van binnen mooi leer, geen roest, geen krasje, de garagehouder stond 100 % garant.. Kenteken 29-LNL-6. Proefrit gemaakt en ik wou hem wel hebben, 500 euro aanbetaald van de totale prijs van 3300 en ik zou deze volgende week ophalen nadat die APK gekeurd was. Wordt ik de maandag erna opgebeld door de garagehouder dat er bij de APK keuring grote problemen geconstateerd zijn en dat het wel 2500 euro herstelkosten met zich mee brengt. Zo kan hij deze auto niet aan mij verkopen. Dus de deal ging niet door na veel telefoontjes en gedoe eindelijk mijn 500 euro teruggekregen. Ik vond allemaal een vaag verhaal en ik vermoed dat hij een hoger bod heeft gehad en deze aan een ander heeft verkocht. Ik kan het niet hard maken maar zie wel op de RDW site dat ie op 28 juli een tenaamstelling heeft gehad. Nou ja ik heb nu een ander. Het is een beetje jammer dat foto's toevoegen niet goed gaat op deze site.
os370jon
Senior Boarder
Senior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Nee

Re: os370jon

Berichtdoor ElGriffo » 02 aug 2015, 19:22

Welkom en veel plezier met je auto en hier op het forum

Foto's eerst verkleinen omdat ze waarschijnlijk te groot zijn

Wat betreft de Amerikaan .... Wees maar blij denk ik , de amerkanen staan niet bekend om hun goede onderhoud ...
De laatste 3 die ik in mijn handen heb gehad Heeft aardig wat werk aangezeten
ElGriffo

Berichtdoor Douwe » 02 aug 2015, 19:34

heel veel lees en schrijf plezier toe gewenst :handgestures-thumbup:
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 420SE
LPG: Ja

Re:os370jon

Berichtdoor Martijn75 » 02 aug 2015, 23:50

Hartelijk welkom hier Jeroen,en veel plezier met je 500.
Martijn75

Berichtdoor Neerven » 03 aug 2015, 10:10

Welkom Jeroen,

Lees ook even de forumregels, dan weet je hoe het hier werkt.
Neerven
Moderator
Moderator

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor FreddyV » 03 aug 2015, 15:09

Welkom Jeroen, veel leesplezier op dit forum,

groeten Freddy
FreddyV
Silver Boarder
Silver Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1984

Berichtdoor os370jon » 29 aug 2015, 10:39

Hier dan foto's. Beetje laat maar ja.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
os370jon
Senior Boarder
Senior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SE

Re: Voorstellen

Berichtdoor Ruimerke » 29 aug 2015, 11:03

Hoi Jeroen,

Eerst en vooral van harte welkom op het forum. Ik hoop dat je hier je gading vindt als je wat wil weten. Al twijfel ik daar niet echt aan...
Mooie auto trouwens, foto's zijn altijd geweldig. Dus hou je niet in :-)

Francis.
Ik ben zoooo tevreden van mijn vrouw dat ik er mij een tweede zoek.
Ruimerke
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 380SE
Bouwjaar: 1984

Berichtdoor ElGriffo » 29 aug 2015, 12:07

De schermen zijn er inmiddels al af ;)
ElGriffo

Berichtdoor ElGriffo » 30 aug 2015, 16:42

En de " nieuwe " gespoten schermen zitten er weer op :
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
ElGriffo

Keer terug naar Even voorstellen