Zo ik ben Jeroen en sinds een paar weken in bezit van een W126 500SE uit 1986, zwart blauw metallic. In een ander topic al gevraagd over rechter (en linkerspatbord) die ik wil vervangen i.v.m roest. Als dit alles is naast gewone onderhoudsbeurten dan teken ik er voor.
Was al een tijdje op zoek naar een W126, had er eindelijk geld voor en begin juli een hele mooie gevonden in Heerhugowaard. Een 500SEL, Amerikaanse importauto met iets van 150 duizend mile op de teller. Zag er werkelijk spik en span uit. Strak in de lak-goudkleurig, van binnen mooi leer, geen roest, geen krasje, de garagehouder stond 100 % garant.. Kenteken 29-LNL-6. Proefrit gemaakt en ik wou hem wel hebben, 500 euro aanbetaald van de totale prijs van 3300 en ik zou deze volgende week ophalen nadat die APK gekeurd was. Wordt ik de maandag erna opgebeld door de garagehouder dat er bij de APK keuring grote problemen geconstateerd zijn en dat het wel 2500 euro herstelkosten met zich mee brengt. Zo kan hij deze auto niet aan mij verkopen. Dus de deal ging niet door na veel telefoontjes en gedoe eindelijk mijn 500 euro teruggekregen. Ik vond allemaal een vaag verhaal en ik vermoed dat hij een hoger bod heeft gehad en deze aan een ander heeft verkocht. Ik kan het niet hard maken maar zie wel op de RDW site dat ie op 28 juli een tenaamstelling heeft gehad. Nou ja ik heb nu een ander. Het is een beetje jammer dat foto's toevoegen niet goed gaat op deze site.