Goedenavond, mijn vraag(en) betreffen een lekkende automaat. Een kleine opsomming.
2 Jaar geleden schakelde hij enige malen van zijn 3 naar zijn 2 bij constante snelheid en tevens kwam er witte rook uit de uitlaat. Na koude start weer witte rook welke na enige minuten ophield. Er is toen een nieuwe vacuummodulator geplaatst en tevens afp-olie bijgevuld.Er zou ook een nieuw oliefilter worden geplaatst wat later niet gebeurd te zijn, maar hij schakelde niet meer zomaar terug.
Ongeveer 1 maand geleden schakelde hij niet meer soepel van 2 naar3. Hoge toerengeluid tussen 2 en 3. Ik heb een nieuwe K-1 Pistool laten plaatsen + oliefilter , schoon laten maken en en nieuwe olie. Dit was 3 weken geleden.
Ik heb er ondertussen ong. 300 km. mee gereden. De laatste dagen schakelde hij weer niet goed, wel als ik voorzichtig gas geef maar iets meer ( geen kick-down) dan giet hij weer.
En vanavond ? olie op de grond. Druppelsgewijs. Direkt naar de garage gebracht en er wordt morgen naar gekeken.
Nu mijn vraag(en). Waar en/of wat zijn de plekken bij de bak waar hij kan lekken logischerwijs na dit relaas.. Is de bak
vacuummodulator moeilijk te bereiken bij niet loshalen van de bak. Waar vind ik op internet een foto('s) en/of tekening van alleen de bak.
Alvast bedankt. Harm.