door Bram Jansen » 29 okt 2015, 11:16
Wat wil je uitgelegd hebben.
Hieronder wordt alvast e.e.a uitgelegd!
Ik zeg het je maar alvast, nogmaals, er wordt door ons of door mij geen censuur gepleegd op de forums. Als je mij daarvan blijft beschuldigen dan beschuldig jij mij valselijk, dat zal ik niet blijven accepteren!
Wij doen alles voor de leden en het forum, dat heb ik je eerder uitgelegd. Om die reden laat ik het team in het algemeen en mijzelf niet vernederen of beschuldigen.
Niemand van ons team, ook ik niet, hebben jou onbeschoft behandelt, ook dit is weer een valse beschuldiging waarmee ik liever heb dat je ophoud. Wij van het team, of ik, hebben niemand vermoord of zeer ernstig verwond of benadeelt.
Groet,
Lex
Algemene regels voor het forum:
Alle door gebruikers geplaatste topics/antwoorden zijn voor eigen verantwoordelijk/mening en gezichtspunten van de schrijver ervan.
De beheerders, moderatoren of webmaster (hierna te noemen "Het Team") zijn niet verantwoordelijk voor door anderen geplaatste berichten en ook kunnen zij niet aansprakelijk gesteld worden voor de inhoud (teksten en afbeeldingen) van berichten van gebruikers. (behalve bij de berichten die door deze personen zelf geplaatst zijn)
Ook is het forum niet verantwoordelijk voor evt. schade e.d. die ontstaat tijdens of na het opvolgen van raad, gegeven door forumleden.
Er mogen geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde berichten geplaatst worden.
Het team van dit forum zal proberen ongewenst materiaal zo snel mogelijk te verwijderen van de site.
Het team van de site heeft tevens het recht alle berichten te verwijderen, bewerken, verplaatsen en hebben het recht topics te sluiten op het moment dat zij dit passend vinden en dit zonder overleg met betrokkene.
Door in te stemmen met de voorwaarden erken je dat alle berichten op dit forum de meningen en gezichtspunten van de gebruikers zijn.
Het team heeft hierdoor ook het recht om gebruikers het recht te ontzeggen om nog verder van het forum gebruik te maken.
Intimidaties en/of bedreigingen naar teamleden en/of forumgebruikers via het forum, PM en/of e-mail zullen niet worden getolereerd.
Het plaatsen van e-mailadressen, tel. nummers en chassisnummers is niet verboden maar het forum is op geen enkele wijze verantwoordelijk voor evt. misbruik daarvan.
Bram Jansen
Beheerder