@Bert , waar had je dit besteld dan ? zijn we wel nieuwsgierig naar toch , kun je voorkomen dat iemand daar nog wat besteld.
Staan hier al een paar verhalen over dit soort praktijken en dan duikt toch steeds dezelfde naam weer op
Tja en Beru vs Bosch , ik beweer echt niet dat Beru slecht is hoor maar vind het wel heel typerend dat er wel heel vaak melding word gemaakt van een verbrande Beru rotor.
Behalve in het vehaal van Wasibi en Starmaker/Kareltjeknetter dan , maar heel eerlijk die zijn echt aan het experimenteren met ontstekingen en inspuitingen.
Maar echt de meeste verbrande rotors zijn Beru. het is uiteraard een samenspel van elektrode afstand bougies [ op LPG , NGK BP6ES met 0.6 mm] en alle andere afstellingen , maar denk dat de Bosch rotor en kap toch het beste zijn voor onze ouwe bakkies.
Elke automaterialen handel KAN het voor je bestellen en laat je niets anders in je handen duwen dan origineel Bosch in gele doos .
Kreeg hier bij de automaterialen ook iets van JW , daar stond op de doos " systeem Bosch " en systeem dan met hele kleine lettertjes .
En voor wie het nog niet had gelezen in mijn Backfire verhaal , 126 van voor 1-8-1981 heeft echt een andere rotor dan van NA die datum.
Guus
PS 70 euro voor kap en rotor .