Hallo!
Ik lees al een paar maanden mee, maar heb me net forumlid gemaakt. In februari heb ik -om puur jeugdsentimentele redenen- voor een relatief prikje een 300SE van 1990 gekocht, met 139.000 kilometer, "Liasgrijs" metallic met Crème-beige stof, met airco, automaat, tempomat, alu velgen (wel origineel, maar geen Gullideckels), electrische ramen en nog een paar van die zaken. Foto's komen later.
De eerste, en meer dan welbemiddelde, eigenaar was 83, en had de wagen al meer dan 12 jaar in een garage staan (samen met 5 andere auto's), waar hij maar voor enkele honderden kilometer per jaar uitkwam, als het regende al helemaal niet. De carrosserie is in absoluut perfecte staat, en de wagen is heel z'n leven lang vertroeteld bij dealers.
Aangezien hij altijd in Brussel rondgereden heeft moeten er een paar stukjes chroom (bumpers, grille) vervangen worden - die liggen intussen al klaar. Verder heb ik een mooie set Gullideckels (met nog zo goed als nieuwe Pirelli's) opgesnord, de Kenwood radio-cassette vervangen door een relatief bescheiden uitziende Blaupunkt, wat interieurlampjes vervangen, de uitlijning en wielbalancering laten nakijken. Aangezien ik buiten Europa woon en werk, heb ik maar een paar weken per jaar om me ermee bezig te houden, maar tijdens m'n volgende vakantie krijgt het interieur een shampoobeurt en wordt de airco doorgespoeld en opnieuw gevuld.