Toen ik bij mijn 380SE het paneel waar de airco-knoppen opstaan verwijdert had (omdat het niet lukte mijn nieuw geïnstalleerde radio diep genoeg in het dashbord te duwen door het kluwen van elektrische draden en ik deze draden een beetje wou verleggen) heb ik 3 buisjes gezien die met een koppelstukje verbonden waren met elkaar. Ik had per ongeluk één van deze buisjes eraf geduwd en ik had de indruk dat er lucht ontsnapte. Ik heb ze terug in elkaar geduwd en volgens mij werkt alles i.v.m. mijn centrale deurvergrendeling maar ik had graag geweten of dit met mijn deuren iets te maken heeft en of er nog andere delen van mijn auto hierop aangesloten zitten ?
Toevallig of niet loopt mijn motor na het "duwen" van mijn radio in zijn houder de eerste 2 minuten niet soepel (een beetje stotteren), na 2 a 3 minuten is dit stotteren voorbij. Indien dit niets te maken heeft met de eerstgenoemde buisjes hoef ik niet mijn airco paneel/radio/ashtray te verwijderen en steek ik er eerst eens nieuwe bougies in
Spijtig genoeg geen foto getrokken van de "buisjes"