Kan er mij iemand laten weten welke brandstofpomprelais ik nodig heb voor een W126/380SE/1983/204pk want deze heeft het begeven. Van diegene die ik eruit heb gehaald heb ik een foto genomen maar als ik op het www op zoek ga blijken er nog andere nummers te bestaan voor een V8/380SE ? De wagen startte niet altijd direct en op deze relais staan nog dingen geschreven met viltstift (hersteld of reeds een ruilrelais). Als ik er een andere moet insteken heb ik graag de juiste.
Ik ga alvast proberen de printbanen te verwarmen met mijn soldeerbout...hopelijk zijn het gebarsten printbanen en kan ik het zo oplossen. Als het niet de printbanen zijn, is repareren misschien ook een optie, als je me een hint kan geven waar meestal het probleem zit lukt dat me misschien ook... Als ik een brug leg tussen 30 en 87 (7 en 8) start mijn wagen direct.
Als er nog iemand een relais heeft liggen (voor een 380SE/type 1 dus) die werkt kan hij/zij mij een pb sturen, liefst ineens met je vraagprijs.
Ik kan natuurlijk (weeral) langs de MB dealer gaan maar het moet een hobby blijven, ze denken al dat ik een garage heb want ik ben daar de laatste tijd vaste klant