door jwl » 20 apr 2017, 13:29
beste forum leden.
ik heb dus ook het bekende warm start probleem...koud start die in een tik..warm direct weer starten ook goed..maar na 10/20 minuten warm weer starten lijkt het idd alsof de pomp de benzine compleet uit de tank moet halen..
tijdens warm starten geeft hij dan ook geen enkele plof tot ineens is het weer lopen..
vacuüm aan elke kant gekontroleerd..
nieuwe pomp er op..en bedrading ingekort bij pomp nieuwe stekkers loopt goed en constant.
alle puntjes op leerlouf los gehad gereinigd.
sensoren contacten gereinigt alle relais en zekeringen..
motor loopt goed..al levert hij koud meer vermogen dan warm..
stappen motor gereinigd maar blijft warm 1000 rpm lopen..koud 1200rpm
nieuwe bougies ngk die er in moeten volgens forum en nieuwe kabels.
rotor en kap gereinigd.
vacuüm vervroeger vervangen was lek.
injector rubbers plus huisjes vervangen..en met remreiniger gecheckt zo ook alles rond de spinnekop..
vaccuum van EGR klep op vervroeger gezet..en afgedopt advies hans..
koudstart ventiel losgekoppeld ook geen warm start resultaat..
stappenmotor tijdelijk vervangen door kraantje ook geen resultaat..
luchweegplaat grondig gecheckt..
de accumulator lijkt erg nieuw..
mijn vraag nu..
kun je de accumulator reinigen?
en waar zit de terugslagklep?
en hebben jullie verder nog ideen?
ps het valt mij op dat de rotor iets heen en weer kan op het asje..is dit normaal..??
en idd de auto levert koud veel meer vermogen dan warm..