Omdat de kachel warm bleef ongeacht de instelling van de regelwieltjes en de zekering doorgebrand was, heb ik de spoelen van de kachelkraan vervangen. Ik ging er van uit dat dit het probleem was, daar ik deze een aantal jaren geleden al eens opgelapt had. Helaas blijft de zekering springen, ook nadat ik de stekker van het circulatiepompje los heb gehaald. De spoelen heb ik gemeten en die zijn zo'n 14- 15 Ohm. Op de stekker van de kachelklep staat 13.5 v als de wieltjes op uit staan en 0 v als ze max staan, dus dat lijkt allemaal wel goed.
Volgens de beschrijving in het deksel van de zekeringkast zit er buiten de circulatiepomp en de kachelklep het achteruitrijlicht en het climate control sytem op de zekering. Tussen haakjes staat er dan nog achter: relay auxiliary fan term. 86, aut. transmission electrics, blower motor inside temp sensor, AC compressor, electromagn. clutch/ valve air injection.
Iemand dit probleem ooit gehad of een idee waar ik kan zoeken?