Goedenavond mede-forumleden. Ik heb 2 maanden geleden mijn waterreservoir eruit gehaald wegens lekkage. Nieuwe pompjes besteld en 1 dezer dagen komen de afdichtingsrubbertjes ( hoi, hoi !).
Deze rubbertjes zijn in mijn ogen grote boosdoeners voor roest bij de accuhouder. Toen ik de accu eruit trok was het een bende. Ik heb een stuk eruit geflexed en nieuw erin laten lassen. Daarna alles, ook er omheen 3x in de convertidor en 2x in de Hammerite. De aardedraden lagen los, 1 zat klem tussen de motorkapveer. Alles zit nu keurig gebundeld in een zwarte flexibele electrabuis.
En dan nu mijn vraag:
Ik vertrouwde mijn stabilisatorrubber+klem niet meer (foto 2, onderaan) en heb voor beide kanten nieuwen gekocht. Echter, links zit het onder de fusebox. Ik heb eens iets gelezen over het losmaken daarvan en dan voorzichtig op "hijsen". Heeft iemand hier ervaring mee?? Of anders het totaal afkoppelen??
Tips, aanwijzingen etc. zijn ZEER welkom.
mvg. Harm.
Oh ja, de foto's zijn in omgekeerde volgorde.