[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Oldtimers mogen Rotterdam weer in. : W126 - Van alles wat....

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 29 maart 2024, 17:31

Oldtimers mogen Rotterdam weer in.

Hier kun je over van alles en nog wat kletsen omtrend de W126.
Leuk filmpje met een W126? Of met de W126 iets leuks mee gemaakt?
Plaats het hier!
(Geen vragen over de W126)

Moderator: Neerven

Oldtimers mogen Rotterdam weer in.

Berichtdoor Scaldiss » 14 jun 2017, 13:51

Rotterdam heeft de rechtzaak verloren en
En moeten oude benzine auto's weer toelaten in de stad.
Hier is de link van de Nos.
http://nos.nl/artikel/2178176-oude-benz ... er-in.html
Laatst bijgewerkt door Scaldiss op 14 jun 2017, 16:54, in totaal 1 keer bewerkt.
Scaldiss
 


Re: Oldtimerd mogen Rottetdam weer in.

Berichtdoor Faber12 » 14 jun 2017, 14:23

mooi nieuws, binnenkort maar dagje naar de koopgoot ;)
Faber12
 


Re: Oldtimers mogen Rottetdam weer in.

Berichtdoor Basjeva » 14 jun 2017, 17:59

Goed nieuws.
Was ook te gek voor woorden dat ze zoiets überhaupt hebben kunnen doorvoeren. Over uitstoot van boten en vliegtuigen hoor je nooit wat. ...
Avatar gebruiker
Basjeva
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 342
Geregistreerd: 05 dec 2009, 22:56
Woonplaats: Prov. Brabant
Roepnaam:
Type wagen: 380SE
Bouwjaar: 1981
LPG: Nee


Re: Oldtimers mogen Rottetdam weer in.

Berichtdoor Coupe280 » 14 jun 2017, 19:31

Alleen voor diegene die er woont,is het mooi
Maar ik denk voor mijzelf, ik wil niet eens in Rotterdam zijn.
Ik geef mijn geld wel uit in een stad die niet zo moeilijk doet.
En mochten er veel steden ook z o over denken ,
goed zo
Bestel gewoon via internet
Mijn vrouw gaat wel shoppen in een of ander groter dorp
Coupe280
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 329
Geregistreerd: 17 apr 2011, 11:52
Roepnaam:
Type wagen: 280S
Bouwjaar: 1983
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Re: Oldtimers mogen Rottetdam weer in.

Berichtdoor RNRS001 » 14 jun 2017, 19:59

Met alle respect maar wat jij zegt, dat is je kop in het zand steken. Je moet het groter zien. :)

Andere steden wilden of hebben een soortgelijke milieuzone. Amsterdam heeft er eentje, Den Haag heeft er eentje en allemaal met compleet willekeurige regels. Als er niemand de steden terug fluit houd je uiteindelijk weinig over, straks krijg je namelijk ook dorpen met zo'n idiologie. Het gaat namelijk niet alleen om de centra waar winkels zitten, hele woonwijken zitten ook in die milieuzone. Dit, terwijl mensen van die woonwijk het helemaal niks interesseert. Ik woon niet in Rotterdam, maar de milieuzone zorgde er wel voor dat ik niet op bezoek kon gaan bij mijn schoonouders als ik toevallig met de verkeerde auto op pad was.

Verder is het goed dat gemeenten niet zomaar kunnen beslissen over een anders' portemonnee. Bij mijn vriendin, die toen in de Milieuzone woonde, had iemand in Rotterdam had een oude Volvo. 30 jaar geleden gekocht en nu met veel verlies verkocht want het ding was niets meer waard. 2 Maanden later besloot de gemeente dat zijn Volvo er toch in mocht, en toen kon hij onmogelijk voor hetzelfde geld eenzelfde soort auto kopen.

Nu de rechter heeft besloten dat Rotterdam in overtreding is zullen andere steden dus ook moeten bewijzen dat auto's van voor 1992 of welk jaartal dan ook bijdragen op zo'n grote schaal. Ik hoop dat ze heel erg zwaar teruggefloten worden, en dat dit nog een heel akelig staartje krijgt. Niet alleen voor Rotterdam, maar voor alle steden die zo bezig zijn.
RNRS001
 


Re: Oldtimers mogen Rottetdam weer in.

Berichtdoor Graad » 15 jun 2017, 06:45

Ik heb helemaal niets met rotjeknor,en heb er niks te zoeken..maar die regeling was absurt!en alles omtrend t milieu zogenaamd..mijn W126 en BMW 7 mochten bv de stad niet in,terwijl t best schone autos zijn na mijn mening...maar met mijn mercury uit 1976 mag dat wel...omdat die ouder als 40jaar is..en hij loopt 1/3..milieu????nee...graai cultuur heet dat!!!!!als ik die man was geweest van de volvo,had ik m heel de dag gestadioneerd in de voortuin neer gezet,dan hadden ze wat ...maar verkopen..nee nooit!!!
Graad
 


Keer terug naar W126 - Van alles wat....

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten